ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Για τη συμμετοχή μας στην αποστολή του ΠΑΜΕ στο Βελιγράδι
Με αφορμή τα 25 χρόνια από τον βομβαρδισμό της Γιουγκοσλαβίας από το ΝΑΤΟ, πραγματοποιήθηκε στις 20-21 Απρίλη αποστολή στο Βελιγράδι και στο Νόβι Σαντ συνδικάτων της Αττικής που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ. Μέλη του σωματείου μας συμμετείχαν στην αποστολή αυτή. Από τις 24 Μαρτίου μέχρι τις 10 Ιούνη του 1999, η Γιουγκοσλαβία βομβαρδίστηκε ανελέητα από το […]

