Ψήφισμα αλληλεγγύης στους εργαζόμενους Ελπίδα Νασιοπούλου και Γιάννη Κοτζαμπάση, μέλη του Δ.Σ. του σωματείου – Όλοι και όλες στην παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 16/11, στις 10:30πμ στο κτήριο 12 στα δικαστήρια της Ευελπίδων
Με το παρόν ψήφισμα θέλουμε να εκφράσουμε τη συμπαράσταση και αλληλεγγύη μας στους εργαζόμενους Ελπίδα Νασιοπούλου και Γιάννη Κοτζαμπάση, μέλη του Δ.Σ. του σωματείου «Σύλλογος Εργαζομένων Ιδιωτικής Εκπαίδευσης Νομού Αττικής “ο Βύρων”», καθώς και στην εργαζομένη και μέλος του ίδιου σωματείου Δ. Θ.. Όλοι τους είναι εξαίρετοι καθηγητές, οι οποίοι βρέθηκαν κατηγορούμενοι από την εργοδότρια […]

