ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΛΑΡΚΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΟΚΤΩΒΡΗ
Την Τετάρτη 4 Οκτώβρη στις 12:30 μ.μ. οι εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ και τα σωματεία τους έρχονται στην Αθήνα, για να πραγματοποιήσουν παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Οικονομικών. Απέναντι στον συνεχιζόμενο εμπαιγμό της κυβέρνησης, κλιμακώνουν τον αγώνα τους και διεκδικούν την ενιαία επαναλειτουργία του εργοστασίου και των μεταλλείων της ΛΑΡΚΟ, τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας και των […]

