ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΜΗ ΛΗΦΘΕΙΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ
Παρατηρείται εντεινόμενο το εξής φαινόμενο: οι εργοδότες να δηλώνουν άδειες εντός της χρονιάς ερήμην μας. Έτσι, φαινεται ότι έχουμε λάβει την άδεια που δικαιούμαστε και ότι δεν υφίσταται λόγος να αποζημιωθούμε γι’ αυτή. Μαζί με τη λήξη της σύμβασής μας (Ε7) ή την απόλυση (Ε6) θα πρέπει να υπογράφουμε ένα έντυπο με το επίδομα […]

