Δελτίο τύπου για τη σημερινή εργασία στα ΦΜΕ και τα ΚΞΓ
Για άλλη μια φορά το Υπουργείο Παιδείας και η Περιφέρεια αδιαφορούν και δηλώνουν αναρμόδιοι για την ασφάλεια εργαζομένων και ιδιαιτέρως των μαθητών στα φροντιστήρια και τα κέντρα ξένων γλωσσών. Ανατίθεται σε κάθε εργοδότη να αποφασίσει για την ασφάλειά τους, για το αν και πως θα πραγματοποιηθούν τα μαθήματα. Κανένα ωρομίσθιο δεν πρέπει να χαθεί, αν […]

